"Dzień dobry TVN" i "Pytanie na śniadanie" walczą o widzów. Wyniki oglądalności są JEDNOZNACZNE
Wraz z początkiem września wszystkie śniadaniówki wróciły do swojego normalnego systemu pracy. Widzowie mogą wybierać spośród trzech największych stacji, decydując się na "Dzień dobry TVN", "Pytanie na śniadanie" lub "halo tu polsat". Wiemy, jak rozkładają się wyniki oglądalności. Zwycięzca ma ogromną przewagę nad resztą!
Programy śniadaniowe to nieodłączny element telewizji. Format ten bardzo dobrze przyjął się w naszym kraju i wielu Polaków nie wyobraża sobie początku dnia bez włączenia sobie jednego z trzech dostępnych programów. Tak jak we wiosennej ramówce "Dzień dobry TVN" i "Pytanie na śniadanie" nadają codziennie, natomiast "halo tu polsat" - od piątku do niedzieli. Wyniki oglądalności tychże śniadaniówek mówią same za siebie.
Krzysztof Skórzyński o "DDTVN" i powrotach dawnych prowadzących. Na kogo czeka?
"Dzień dobry TVN" zdecydowanym liderem. Ma ogromną przewagę nad resztą
We wrześniu "Dzień Dobry TVN" utrzymał pozycję lidera wśród programów śniadaniowych. Jak podają Wirtualnemedia.pl, średnio każdego poranka przed telewizorami zasiadało 395 tys. osób. To przełożyło się na 8,57 proc. udziału w rynku wśród wszystkich oglądających. W porównaniu z wrześniem ubiegłego roku "Dzień Dobry TVN" zyskał ponad 10 tys. widzów i poprawił udziały w każdej grupie wiekowej średnio o 0,52 proc. Program prowadziły cztery duety: Dorota Wellman i Marcin Prokop, Ewa Drzyzga i Krzysztof Skórzyński, Sandra Hajduk-Popińska i Maciej Dowbor oraz Paulina Krupińska-Karpiel i Damian Michałowski.
"Pytanie na śniadanie" i "halo tu polsat" daleko w tyle. "DDTVN" jest zdecydowanym liderem
Drugie miejsce zajęło "Pytanie na śniadanie", które codziennie od 7:30 oglądało średnio 283 tys. osób. Udział w rynku wyniósł 6,32 proc. wśród wszystkich widzów. W porównaniu do poprzedniego roku program stracił nieco ponad 2 tys. widzów, ale poprawił udziały w każdej grupie średnio o 0,93 proc., a najwięcej wśród widzów 16-49. Mimo to, do "Dzień dobry TVN" tracą ponad 110 tysięcy widzów.
Na trzecim miejscu uplasował się program "halo tu polsat", emitowany od piątku do niedzieli o 8:00. We wrześniu śledziło go średnio 193 tys. osób, co dało Polsatowi 3,91 proc. udziału w rynku ogólnym. W porównaniu do zeszłego roku program stracił 23 tys. widzów, a udział w rynku ogólnym spadł o 0,08 proc. W grupie 16-49 zanotowano jednak wzrost o 0,20 proc.