"Milionerzy" czy "The Floor"? Wiemy, który teleturniej przyciąga więcej widzów!
"The Floor" oraz "Milionerzy" to flagowe teleturnieje TVN i Polsatu. Po czterech tygodniach emisji wiadomo, jak rozkładają się wyniki oglądalności pomiędzy te programy. Różnica jest znaczna i wynosi średnio 75 tysięcy widzów.
W jesiennych ramówkach największych stacji telewizyjnych nastąpiły spore roszady. Po wielu latach "Milionerzy" przenieśli się do Polsatu i teraz to właśnie w tej stacji Hubert Urbański "rodzaje" miliony. W TVN od wiosny króluje natomiast "The Floor", które z miejsca stało się hitem. Teraz wiadomo, który z teleturniejów jest chętniej oglądany. Mikołaj Roznerski ma powody do zadowolenia.
Senkara szczerze: współpraca z Hubertem Urbańskim i propozycja z TVP. Odpowiedź może zaskoczyć
Wyniki oglądalności "The Floor" i "Milionerów". TVN triumfuje
Jak podał portal Wirtualnemedia.pl, po miesiącu emisji, "The Floor" w TVN ogląda średnio 979 tys. widzów. To o 75 tys. więcej niż Milionerzy, którzy po przejściu do Polsatu gromadzą przed ekranami 904 tys. osób. Oba teleturnieje emitowane są od poniedziałku do czwartku, ale w różnych godzinach wieczornych.
Program prowadzony przez Mikołaja Roznerskiego, nadawany jest w TVN o 20.55 i może pochwalić się udziałem w rynku na poziomie 7,97 proc. Najlepszy odcinek przyciągnął 1,14 mln osób, a najniższa widownia nie spadła poniżej 813 tys. "Milionerzy" z Hubertem Urbańskim, pojawiają się w Polsacie o 19.55. Średnia widownia to 904 tys. osób, co daje Polsatowi 7,39 proc. udziału w rynku ogólnym. Najchętniej oglądany odcinek zgromadził 1,15 mln widzów, a najniższy wynik to 796 tys.
"The Floor" przypadł do gustu widzów. Na fanów teleturnieju czeka codzienna dawka emocji
"The Floor" to holenderski format, który doczekał się lokalnych wersji w 20 krajach. Obecnie w Polsce można oglądać 2. edycję teleturnieju. Wiadomo też, że do zimy zostaną rozegrane jeszcze dwa kolejne sezony programu prowadzonego przez Roznerskiego. Uczestnicy walczą o nagrodę 100 tys. zł, a ich zadaniem jest odgadywanie haseł z ekranu w pojedynkach jeden na jednego.