"Rolnik szuka żony" powrócił na antenę TVP. Wyniki oglądalności są nadzwyczaj WYMOWNE
Najnowsza edycja programu "Rolnik szuka żony" przyciąga przed telewizory coraz więcej widzów. Jak wynika z danych statystycznych, tegoroczne wyniki przewyższają ubiegłoroczne.
Według informacji przekazanych przez Nielsen Audience Measurement, udział TVP1 w rynku telewizyjnym podczas emisji programu wyniósł 14,51 proc. wśród wszystkich widzów. W grupie wiekowej 16-59 udział stacji osiągnął 11,55 proc.
Iwona Pavlović zachwyca się Karolakiem. "Jak najbardziej zasłużył na całą masę SMS-ów"
"Rolnik szuka żony". Wyniki oglądalności mówią same za siebie
Premierowy odcinek nowego sezonu "Rolnik szuka żony" obejrzało 1,58 mln osób. Tydzień później liczba widzów wzrosła do 1,59 mln, a trzeci odcinek zgromadził już 1,64 mln widzów, co jest najlepszym wynikiem tej edycji.
Dla porównania, w analogicznym okresie poprzedniej, 11. edycji, średnia widownia po trzech tygodniach wynosiła 1,54 mln osób. Wówczas udział TVP1 w rynku sięgał 13,82 proc. wśród wszystkich widzów oraz 11,87 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Tegoroczna edycja poprawiła wyniki sprzed roku, co potwierdza, że program nie traci na popularności. "Rolnik szuka żony" od 2014 roku nieprzerwanie pojawia się w jesiennej ramówce TVP1 i stanowi jedną z flagowych propozycji tej stacji.