Jak zmiany w "Pytaniu na śniadanie" wpłynęły na oglądalność? Liczby mówią wszystko
Producenci "Dzień dobry TVN" mają powody do radości. Śniadaniówka od TVN-u poradziła sobie w marcu znaczniej lepiej niż konkurencyjne "Pytanie na Śniadanie". Program od TVP po zmianie wszystkich duetów prezenterskich zalicza spadki oglądalności.
03.04.2024 | aktual.: 03.04.2024 20:47
"Dzień dobry TVN" i "Pytanie na Śniadanie" konkurują ze sobą od dawna. Dwa najpopularniejsze programy śniadaniowe prześcigają się w pomysłach, w jaki sposób mogą przyciągnąć jeszcze większą ilość widzów. Producenci z niecierpliwością oczekują danych statystycznych na każdy miesiąc, aby porównać wyniki. Na to wychodzi, że w świetle trwających w TVP zmian wyłonił się nowy lider.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"Dzień dobry TVN" z lepszym wynikiem na marzec
Według danych zgromadzonych i przeanalizowanych przez "Wirtualne Media", w marcu 2024 to "Dzień dobry TVN" poradziło sobie znacznie lepiej niż "Pytanie na Śniadanie". Średnia ilość oglądających wzrosła do 347 tys. osób. To o 21 tys. osób mniej niż w przypadku zeszłorocznego wyniku, stacja wciąż może chwalić się jedną pozycją nr 1 w rankingu.
Program śniadaniowy od TVP uplasował się na miejscu drugim i zdobył niewiele mniejszy wynik, 345 tys. widzów. Diabeł tkwi jednak w szczegółach. W porównaniu do zeszłorocznego wyniku jest to ogromny spadek. Wówczas "Pytanie na Śniadanie" oglądało średnio 472 tys. osób.
Co jest powodem porażki "Pytania na Śniadanie"?
W przypadku TVP należy brać pod uwagę ogromne zmiany, jakie zaszły w stacji na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy. Wszystkie pary prezenterskie zostały zwolnione i zastąpione zupełnie nowymi duetami. Wśród widzów wywołało to mieszane reakcje - jedni uważali, że to świetna decyzja, drudzy krytykowali włodarzy telewizji publicznej za tak radykalny ruch.
Jak poradzi sobie "Pytanie na Śniadanie" w kwietniu? Przekonamy się po ostatnim dniu miesiąca.