"Pytanie na Śniadanie" czy "Dzień dobry TVN"? Widzowie wybrali najchętniej oglądaną śniadaniówkę
Rywalizacja pomiędzy "Pytaniem na Śniadanie" a "Dzień dobry TVN" trwa od lat. Poznaliśmy właśnie dane na temat oglądalności i już wiadomo, którą śniadaniówkę chętniej oglądają Polacy. Wyniki mogą zaskoczyć.
15.03.2024 10:14
Największe telewizje w kraju od lat przygotowują programy śniadaniowe. Prym wiedzie oczywiście TVP 2 i "Pytanie na Śniadanie" oraz TVN ze swoim "Dzień dobry TVN. W tym roku wyniki oglądalności budzą szczególne zainteresowanie, bowiem w Telewizji Polskiej nastąpiły ogromne zmiany. Jak to wpłynęło na liczbę telewidzów przed ekranami? Dane Nielsen Audience Measurement rozwiewają wątpliwości.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"Pytanie na Śniadanie" czy "Dzień dobry TVN"? Obie śniadaniówki notują spadki
Wyniki z raportu Nielsena, do których dotarły Wirtualne Media, dotyczą oglądalności najpopularniejszych programów śniadaniowych w naszym kraju za luty 2024 i zostały porównane z zeszłorocznymi wynikami z tego miesiąca. Co ciekawe, zarówno "Pytanie na Śniadanie", jak i "Dzień dobry TVN" straciły sporą część widowni sprzed roku. W przypadku śniadaniówki Telewizji Polskiej to blisko 90 tysięcy widzów mniej natomiast program TVN-u ogląda średnio 37 tysięcy osób mniej, niż miało to miejsce w tym samym okresie 2023 roku.
Wyniki oglądalności "Pytania na Śniadanie" i "Dzień dobry TVN". Którą śniadaniówkę wybierają telewidzowie?
Z przeprowadzonych analiz wynika, że dalej, pomimo dużych spadków to "Pytanie na Śniadanie" przoduje w rankingach na najchętniej oglądaną śniadaniówkę w naszym kraju. Średnio w lutym program TVP śledziło ponad 360 tysięcy osób. Drugie "Dzień dobry TVN" może pochwalić się oglądalnością na poziomie 339 tysięcy widzów, natomiast podium zamyka "Nasz nowy dzień" Polsatu, który śledziło blisko 172 tysiące osób. Program ten również zanotował spadki oglądalności w stosunku do zeszłego roku, wynoszące blisko 38 tysięcy osób. Warto jednak zaznaczyć, że w grupach komercyjnych 16-49 i 20-54 najlepiej na rynku wypadło "DDTVN", które pokonało swojego najgroźniejszego rywala w stosunku 140 tys. osób do 108 tysięcy.
Kochasz programy rozrywkowe i polskie seriale? To tak jak my! Jeśli chcesz wiedzieć więcej, dołącz do naszej grupy na Facebooku!