"Pytanie na Śniadanie" czy "Dzień dobry TVN"? Widzowie wybrali najchętniej oglądaną śniadaniówkę

Rywalizacja pomiędzy "Pytaniem na Śniadanie" a "Dzień dobry TVN" trwa od lat. Poznaliśmy właśnie dane na temat oglądalności i już wiadomo, którą śniadaniówkę chętniej oglądają Polacy. Wyniki mogą zaskoczyć.

Wyniki oglądalności programów śniadaniowych jasno wskazują kto prowadzi
Wyniki oglądalności programów śniadaniowych jasno wskazują kto prowadzi
Źródło zdjęć: © AKPA

15.03.2024 10:14

Największe telewizje w kraju od lat przygotowują programy śniadaniowe. Prym wiedzie oczywiście TVP 2 i "Pytanie na Śniadanie" oraz TVN ze swoim "Dzień dobry TVN. W tym roku wyniki oglądalności budzą szczególne zainteresowanie, bowiem w Telewizji Polskiej nastąpiły ogromne zmiany. Jak to wpłynęło na liczbę telewidzów przed ekranami? Dane Nielsen Audience Measurement rozwiewają wątpliwości.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"Pytanie na Śniadanie" czy "Dzień dobry TVN"? Obie śniadaniówki notują spadki

Wyniki z raportu Nielsena, do których dotarły Wirtualne Media, dotyczą oglądalności najpopularniejszych programów śniadaniowych w naszym kraju za luty 2024 i zostały porównane z zeszłorocznymi wynikami z tego miesiąca. Co ciekawe, zarówno "Pytanie na Śniadanie", jak i "Dzień dobry TVN" straciły sporą część widowni sprzed roku. W przypadku śniadaniówki Telewizji Polskiej to blisko 90 tysięcy widzów mniej natomiast program TVN-u ogląda średnio 37 tysięcy osób mniej, niż miało to miejsce w tym samym okresie 2023 roku.

Wyniki oglądalności "Pytania na Śniadanie" i "Dzień dobry TVN". Którą śniadaniówkę wybierają telewidzowie?

Z przeprowadzonych analiz wynika, że dalej, pomimo dużych spadków to "Pytanie na Śniadanie" przoduje w rankingach na najchętniej oglądaną śniadaniówkę w naszym kraju. Średnio w lutym program TVP śledziło ponad 360 tysięcy osób. Drugie "Dzień dobry TVN" może pochwalić się oglądalnością na poziomie 339 tysięcy widzów, natomiast podium zamyka "Nasz nowy dzień" Polsatu, który śledziło blisko 172 tysiące osób. Program ten również zanotował spadki oglądalności w stosunku do zeszłego roku, wynoszące blisko 38 tysięcy osób. Warto jednak zaznaczyć, że w grupach komercyjnych 16-49 i 20-54 najlepiej na rynku wypadło "DDTVN", które pokonało swojego najgroźniejszego rywala w stosunku 140 tys. osób do 108 tysięcy.

Kochasz programy rozrywkowe i polskie seriale? To tak jak my! Jeśli chcesz wiedzieć więcej, dołącz do naszej grupy na Facebooku!

Grupa dla fanów seriali i programów TV
Grupa dla fanów seriali i programów TV© AKPA
Wybrane dla Ciebie
© Jastrząb Post Telewizja
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.