"M jak miłość" traci widzów. Nie ruszyły jeszcze nowe odcinki, a już się zaczęło. "Dno"

Trwają przygotowania do premiery kolejnych odcinków "M jak miłość". W mediach społecznościowych serialu pojawiają się urywki z planu. Fanom się nie spodobała czołówka.

"M jak miłość" traci widzów
"M jak miłość" traci widzów
Źródło zdjęć: © Instagram

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

"M jak miłość" to serial emitowany od 2000 roku. Nowe odcinki serialu zobaczymy już jesienią. Produkcja udostępnia w social mediach nagrania, które zapowiadają nowości w serialu. 

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"M jak miłość" było ulubionym serialem Polaków 

W przeszłości serial cieszył się ogromną popularnością, co potwierdzały zresztą wyniki oglądalności. W marcu 2005 roku odnotowano absolutny rekord - "M jak miłość" oglądało wówczas aż 12,5 miliona widzów. Sukces ten trudno było powtórzyć, a oglądalność stopniowo spadała, aczkolwiek nadal cieszy się największą popularnością wśród codziennych telenowel. 

"M jak miłość" traci widzów

Chociaż serial w ostatnich latach zaliczył dość duży spadek oglądalności, to mimo to ma swoich wiernych fanów. Pod nowymi filmami produkcji w mediach społecznościowych pojawiły się jednak głosy osób, którym nie przypadły do gustu zapowiedzi nowych odcinków. W czołówce nie pojawiła się Iza (Adriana Kalska), co nie umknęło uwadze internautów, którzy od razu ruszyli do komentowania.

"Jak dla mnie to dramat", "gdzie jest Iza ? Ta czołówka zapowiada znowu marny scenariusz...", "Bez Ady w czołówce?! EMKA spadła na Dno...nie oglądam już".
© Jastrząb Post Telewizja
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.