Magda Gessler wróci na antenę TVN. Tym razem nie z "Kuchennymi rewolucjami"
Magda Gessler powróci na antenę TVN. — U Magdy Gessler nie ma tematów tabu, a każda rozmowa to uczta dla duszy i… dla zmysłów. Dlatego podczas swojego programu pozwoli zaproszonym gościom zdementować, odpowiedzieć i rozprawić się z krążącymi w Internecie plotkami na ich temat! — czytamy w zapowiedzi jej programu — "Magda gotuje Internet".
"Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler zadebiutowały na antenie TVN w marcu 2010 roku. Niedawno (4 grudnia) zakończono emisję 31. edycji programu. Wiadomo, że wiosną następnego roku widzowie stacji będą mogli obejrzeć kolejny sezon.
Joanna Przetakiewicz o wysokich cenach rogali Magdy Gessler - "Nie jest to towar pierwszej potrzeby"
ZOBACZ TEŻ: Magda Gessler wystawiła się na warszawskim jarmarku. Za JEDNEGO pieroga zapłacimy niemało
Kiedy nowe odcinki "Magda gotuje Internet"?
Nowy sezon "Kuchennych rewolucji" nie będzie jedyną niespodzianką od Magdy Gessler. 4 stycznia zadebiutuje trzecia edycja show "Magda gotuje Internet". Każdy odcinek będzie emitowany w niedzielę o godz. 11:30.
Magda Gessler będzie gościła w programie osoby znane z show-biznesu i gotowała u ich boku. Zobaczymy m.in. Marylę Rodowicz, Dodę, Agnieszkę Włodarczyk, Katarzynę Warnkę, Michała Danilczuka oraz Agustina Egurrolę.
— W nowym sezonie "Magda gotuje Internet" gospodyni połączy to, co kocha najbardziej — dobre jedzenie, szczere rozmowy i emocje bez filtra. W sieci krąży wiele plotek – teraz nadszedł czas, by w końcu się z nimi rozprawić! U Magdy Gessler nie ma tematów tabu, a każda rozmowa to uczta dla duszy i… dla zmysłów. Dlatego podczas swojego programu pozwoli zaproszonym gościom zdementować, odpowiedzieć i rozprawić się z krążącymi w Internecie plotkami na ich temat! — czytamy w oficjalnym opisie "Magda gotuje Internet" na portalu tvn.pl.
Jak wielu widzów oglądało drugi program Magdy Gessler?
Nielsen Media Research podaje, że poprzedni sezon "Magda gotuje Internet" oglądało średnio 457 tys. osób. Zapewniło to 5,96 proc. udziału w rynku dla TVN w grupie wszystkich widzów, a 7,29 proc. w grupie komercyjnej od 20 do 54 lat.