Republika odsłoniła sylwestrowy klip. Zażenowani internauci ruszyli do komentowania: "Absolutny KIT"
Telewizja Republika organizuje już po raz drugi sylwestra w Chełmie. Jedną z atrakcji wieczoru, jak zdradza oficjalny klip, będzie występ duetu dziennikarzy Aleksandry Gołdy i Adriana Boreckiego. Internauci szybko się aktywowali. Komentarze spływają zewsząd.
Telewizja Republika przygotowuje się do kolejnego koncertu sylwestrowego w Chełmie. Wydarzenie to ma przyciągnąć widzów dzięki połączeniu muzyki znanych wykonawców i występom nietypowych artystów. Oprócz polskich zespołów takich jak Defis, Bayer Full czy Kombi Łosowski, wystąpią również zagraniczne gwiazdy, w tym niemiecki zespół Fun Factory, a także Corona i Mario Bischin.
ZOBACZ TEŻ: Dominika Chorosińska zaszła w ciążę po romansie. Twierdzi, że jej małżeństwo uratowała Święta Faustyna
Viki Gabor o krytyce swoich paznokci i o pełnoletności
Republika opublikowała oficjalny klip sylwestrowy
Stacja mocno promuje nadchodzący koncert sylwestrowy. W ramach kampanii promocyjnej, na antenie stacji pojawił się teledysk z udziałem Gołdy i Boreckiego wykonujących hit Krzysztofa Krawczyka "Za tobą pójdę jak na bal". Prezenterzy zaśpiewają wspólnie na scenie w Chełmie.
Internauci nie zostawili tego bez komentarza. Wszystko wskazuje na to, że polski internet jest dość mocno podzielony w kwestii drugiej edycji sylwestra od Republiki. Pojawiły się reakcje pozytywne:
"Jak uruchomiły się trolle, to jest super", "Cudownie", "Świetnie wykonany cover Krawczyka", "Wzroku od was nie można oderwać".
W opozycji stoją jednak mniej przychylnie nastawieni widzowie:
"Absolutny kit, to prawda", "I niemiecka gwiazda wieczoru...", "O sylwestrze dzień w dzień, jedno i to samo, w głównym wydaniu wiadomości, jakby nie było innych spraw. Ile można słuchać tego?", "Ale g***o", "Często oglądam Republikę, ale dla mnie to zbyt wiele", "Żenada".
Republika, dane oglądalności poprzedniego sylwestra
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, ubiegłoroczny sylwester organizowany przez Republikę zgromadził średnio 1,332 mln osób. Chociaż liczba ta była mniejsza niż w przypadku konkurencyjnych stacji, takich jak Polsat czy TVP2, należy wziąć pod uwagę, że była to dopiero pierwsza edycja. Zobaczymy, czy druga odsłona powtórzy sukces.
ZOBACZ TEŻ: Żurnalista TŁUMACZY SIĘ z nałożenia filtru na Małgorzatę Rozenek-Majdan. "Wyszło ŻAŁOŚNIE"