Izabela Janachowska ma konkurencję? Takiego programu jeszcze nie było. "Ślubne pogotowie zaliczyło mocny spadek"

Izabela Janachowska od kilku lat była "ślubną królową", a jej pogotowie pomogło dziesiątkom par zorganizować piękną ceremonię. A jednak jej program ogląda coraz mniej ludzi. Czy to dlatego, że pod nosem wyrosła jej konkurencja?

Izabela Janachowska, Marta Lech-Maciejewska
Izabela Janachowska, Marta Lech-Maciejewska
Źródło zdjęć: © Instagram

23.10.2023 14:19

Czyżbyśmy mieli być świadkami wojny o tytuł prawdziwej ślubnej królowej? Izabela Janachowska, która dotąd nie miała konkurencji i Marta Lech-Maciejewska walczą o widownię, która z wypiekami na twarzy śledzi organizację ślubów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Izabela Janachowska jest ekspertką od ślubów

Choć Izabela Janachowska jest tancerką, która zdobywała medale na prestiżowych imprezach, od kilku lat możemy podziwiać efekty jej "przebranżowienia". Janachowska bowiem skupiła się na organizacji wesel, prowadzi też butik z sukniami ślubnymi.

W telewizji można oglądać kolejne odcinki jej "Pogotowia ślubnego", do którego zgłaszają się zakochani, których przerasta organizacja ceremonii we własnym zakresie. Dotąd Izabela Janachowska nie miała konkurencji, ale to się ostatnio zmieniło. Polsat Cafe zaczęło bowiem emitować nowy program, którego dotąd w Polsce nie było. "Drugie życie sukni ślubnej. Second Chance Dresses" może ukraść widownię Janachowskiej?

Izabela Janachowska ma się czego obawiać?

Ostatnie wyniki oglądalności, publikowane przez portal Wirtualne Media pokazują, że "Ślubne pogotowie" notuje wyraźny spadek widowni. Ostatnie odcinki śledzi około 320 tysięcy osób, podczas gdy rok temu jego widownia to było ponad pół miliona widzów.

"Drugie życie sukni ślubnej. Second Chance Dresses" nie jest ogromnym zagrożeniem dla Janachowskiej. Ten program ogląda zaledwie 60 tysięcy osób. Czy przekonamy się jeszcze do tego typu formatu?

Wybrane dla Ciebie
© Jastrząb Post Telewizja
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.